Ajengaro joga Senjorams

Visai nesvarbu, koks jūsų fizinio pasirengimo lygis - joga jį sustiprins, padidins ištvermingumą. Joga užtikrina padidėjusį lankstumą, raumenų stiprumą, ištobulintą laikyseną, pagerintą pusiausvyrą ir pagerintas širdies ir kraujagyslių funkcijas, padidintas plaučių galimybes, tonizuotą imuninę ir virškinimo sistemas, pagerintas vidaus organų funkcijas.  

Ajengaro jogą gali praktikuoti kiekvienas, nepriklausomai nuo amžiaus, fizinio pasirengimo. Didelis dėmesys skiriamas atliekamų pozų tikslumui, kūno linijų išdėstymui suderinant tikslumą su saugumu. Ajengaro jogoje naudojamos pagalbinės priemonės: kaladėlės, diržai, volai, virvės, pledai, kad praktikuojantis žmogus pozą atliktų pagal savo galimybes, visose pozose siektų tobulumo. Pozų seka. Praktikuojant Ajengaro jogą išlaikoma tam tikrų pozų grupių seka. Jogos užsiėmimus veda sertifikuoti Ajengaro jogos mokytojai.

Visus norinčius praktikuoti Ajengaro stiliaus jogą, kviečiame:

kovo 2 d. 11.00 val. į studiją, adresu Krokuvos g. 8, į pirmą "Senjorų" grupės užsiėmimą.

Pirmas užsiėmimas nemokamas.

Visas priemones, reikalingas jogos praktikai, suteiks Jogos Ratas.

Reikalinga išankstinė registracija: el.paštu info@jogosratas.com arba telefonu 867109538.

LAUKIAME JŪSŲ!

Krokuvos g. 8, Vilnius
+37067109538
www.jogosratas.com